Zadania administracyjne i back office firmy klienta
Nie czekaj na idealny moment! Odkryj, jak pracować zdalnie i zmienić ścieżkę swojej kariery!
Czujesz, że czas na zmiany?
Przestań zastanawiać się, jakby to było – zacznij działać!
Dowiedz się jakie, najprostsze, zadania możesz już dziś wykonywać zdalnie. Skorzystaj z oferty i zainwestuj w swoje przyszłe sukcesy jako wirtualna asystentka.
To szkolenie pokaże Ci, jak łatwo wejść na rynek, omijając kosztowne błędy.
Ważne: kupujesz raz i dostęp masz tak długo, jak będę działała (nie krócej niż 12 miesięcy)
Masz dość rutyny i szukasz sposobu na to, aby zacząć działać z pasją?
Wirtualna asysta to zawód, który oferuje elastyczność, niezależność i satysfakcję zawodową.
Ale zmiana ścieżki kariery może być przerażająca – wiem to, bo wiele osób, z którymi współpracowałam, miało te same obawy, co Ty.
A wiem, co mówię, ponieważ wspieram kobiety w nauce kompetencji cyfrowych od 2015 roku 😉
Może teraz czujesz…
😔 Zniechęcenie, bo ilość informacji do przyswojenia przytłacza.
😔 Brak pewności, czy dasz radę wycenić swoją pracę, nawiązać współpracę i profesjonalnie obsłużyć klientów.
😔 Obawy przed konkurencją – wydaje się, że jest mnóstwo osób lepszych od Ciebie.
😔 Niepokój związany z formalnościami – umowy, RODO, rozliczenia… Kiedy tego wszystkiego się nauczyć?
A teraz wyobraź sobie, że…
😎 Masz pełną wiedzę na temat zadań administracyjnych i back office w firmach online.
😎 Wiesz, jak prowadzić profesjonalną obsługę klientów – od zarządzania pocztą e-mail po CRM i Social Media.
😎 Z odwagą wchodzisz na rynek, z jasnym planem i ofertą, która przyciąga klientów.
😎 Twoje obawy zamieniają się w pewność siebie, a Ty z dumą tworzysz swoją karierę na własnych warunkach.
Liczyłaś kiedyś, ile pieniędzy TRACISZ, NIE DZIAŁAJĄC?
Czy wiesz, że są klienci, którzy czekają na Twoje usługi?
Dlaczego teraz?
Możesz oczywiście odłożyć decyzję na później – ale zastanów się: czy nie warto zrobić pierwszy krok dzisiaj?
W tej specjalnej ofercie za jedyne 49 zł (zamiast 127 zł) otrzymujesz pełne nagranie szkolenia, które pokaże Ci, jak działać jako wirtualna asystentka i oferować usługi, które klienci potrzebują teraz.
Wiesz, że nie robienie nic jest najdroższą opcją? Każdy dzień zwlekania to stracone godziny i szansa na zarobek. Nie tracisz tylko czasu – tracisz potencjalnych klientów, zarobki i możliwości rozwoju!
Co otrzymasz w szkoleniu?
✅ Różnice między zadaniami offline i online – jak dopasować swoje umiejętności do pracy zdalnej.
✅ Formalności przy współpracy – jak zabezpieczyć swoje interesy w umowie z klientem.
✅ Narzędzia, które ułatwią Ci pracę – przegląd dostępnych na rynku rozwiązań.
✅ Wycena i rozliczenia – jak ustalić swoje wynagrodzenie, aby nie sprzedawać się „za tanio”.
✅ Tworzenie procedur – co zrobić, jeśli Twój klient ich nie ma.
Jakie moduły znajdziesz w kursie?
Back office
- asysta wirtualna vs asysta stacjonarna — podobieństwa i różnice
- schematy współpracy z klientami
- klient współpracuje bezpośrednio z wirtualną asystentką – 1:1
- klient ma zespół osób, które świadczą dla niego usługi — asystentka dołącza do zespołu
- zasady wsparcia back office zdalnie:
- klient, który już delegował
- klient, który dopiero zaczyna delegowanie
- zadania odtwórcze a specjalizacja
Zarządzanie pocztą e-mail
- zarządzanie skrzynką mailową według zasad i procedur przekazanych przez klienta
- skrzynka mailowa „w chmurze” – na co zwrócić uwagę
- obsługa maila a RODO
- niezbędne dokumenty
- zabezpiecz swoje interesy
- zasady w obsłudze maili i najczęstsze błędy
- o co pytać klienta, zanim zaczniemy współpracę?
Obsługa telefoniczna + czat
- wirtualna recepcja
- wirtualny sekretariat
- aktywne dzwonienie
- przykładowe aplikacje
- zasady przy obsłudze telefonicznej
- o co pytać klienta
Social Media – zadania z zakresu back office
- zakres zadań
- nadawanie dostępów
- o co pytać przed rozpoczęciem współpracy
CRM
- co to CRM i do czego służy
- prezentacja CRM – demo
Koordynacja spotkań i kalendarza
- prowadzenie kalendarza
- wsparcie w umawianiu i organizacji spotkań
- support spotkań online
Obsługa klienta (zewnętrznego i wewnętrznego)
- analityka – mierzenie danych z CRM
- rozwiązywanie problemów klienta, reklamacje, odpowiadanie na pytania
- obsługa sklepu internetowego – sprawdzenie zamówienie,m wysyłki z klientem
- wysyłanie przypomnień o opinie
- kontakt z klientami – różne platformy
- obsługa podwykonawców, pracowników
Środowisko Google Drive
- aplikacje Google Workspace
Formalności
- RODO (własne i we współpracy z klientami)
- umowy
- wada a reklamacja
- rozliczanie i wycena